Használati útmutató
Használati útmutató
A termék kiválasztása
A
vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház
termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva
megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a
megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy
virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Kosár tartalma” gombjára kattintva
megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a
számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik
rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a
mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A
kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
A rendelés elküldése
Amennyiben
megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét,
leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni
őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra.Ha korábban már
vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során
megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne
regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a
rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be
kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg
számlázási és szállítási címét.A következő lépésben válassza ki az Önnek
megfelelő szállítási módot ( futárszolgálat), valamint fizetési módot
(utánvét, bankkártya, banki átutalás,). Ha egyetért a megrendelés
tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés”
gombra.
Árak
Áraink
a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a
termékek mellett találnak. Az árak nettó árak, az ÁFÁ-t nem
tartalmazzák, valamint nem tartalmazzák a szállítási költséget. A
szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése
előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható.
Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél
vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba
felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új
adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a
megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a
szerződéstől.
A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása minden hétköznapon 24 órán belül megtörténik.
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
Visszaigazolás
Minden
rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a
rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés
beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról.
Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben
található telefonszámok bármelyikét.